Miközben mindenki a már pedzegetett vihar előtti csendet hallgatja (Apa, kezdődíík!), néhány pilóta a Goodyear hívásának engedve még február 5-én szép sunyiban leugrott Darlingtonba egy egynapos gumitesztre.
Mit is mentünk, 27 feleket?! Szerintem sokkal gyorsabbak leszünk a körrekordnál.
Ez a „nincs új a nap alatt”-kategória. A NASCAR nem meglepő módon valószínűleg ugyanazt az aero-csomagot hozta a tesztelőknek Darlingtonba, mint amivel Charlotte-ban, egy másik köztes pályán, mentek. Ezért aztán nagyjából ugyanazok a tünetek jelentkeztek itt is: a Gen-6-os kocsik sokkal gyorsabbak voltak, mint a CoT-k az előző két évben.
Carl Edwards az imént Kasey Kahne 27,131 mp-es körrekordjára gondolt 2011-ből, amit az ifjú hendrickes 181,254 mérföldes átlaggal futott. Martin Truex Jr. hasonló gondolatokat fogalmazott meg, amikor azt mondta, hogy a reggeli versenyszimulációja során gyorsabb volt, mint a tavalyi időmérőn, pedig tavaly a hatodik helyről indult itt.
Truex megosztott pár észrevételt az új kocsi menettulajdonságairól is:
Könnyebb, több a súly a baloldalon, nagyobb a leszorítóerő…
Mondjuk ebből is csak a módosult súlyeloszlás az újdonság, legalábbis nekem, de azért haladunk.
Hogy a Goodyear mit szűrt le a tesztből azt nem tudni, ha valakinek van valami infója, az szóljon.
Edwards és Truex mellett Montoya, Paul Menard és Denny Hamlin voltak amúgy még jelen a tesztnapon. Ők, illetve a csapataik (Roush, MWR, Earnhardt-Ganassi, RCR, Joe Gibbs) és fiókcsapataik (Furniture Row, Richard Petty Motorsports) előnyben lehetnek majd a májusi futamon, amikor a megfelelő beállítás megtalálása lesz a cél.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.